donderdag 2 februari 2012

CRAZY QUILT VIRUS

Hallo lieve bloggers,

Na een langere pauze dan ik zelf had verwacht, heb ik mezelf toch een beetje verplicht om nog iets op mijn blog te zetten. Ja ik zal het maar bekennen, ik heb er niet veel zin in, misschien de weerbots van de gebeurtenissen, ik heb de indruk dat ik heel januari nodig heb gehad om te bekomen van december !
Ik ben ook  om de week een paar dagen gaan logeren bij mijn moeder en behalve rustig opruimen en boekjes lezen, natuurlijk boekjes over handwerk of interieur of vintage, kwam er niet veel uit onze handen.

 Maaaar ja ik ben wel momenteel helemaal in de ban van de "crazy patchwork", zodoende heb ik 3 magazines die ik op een Australisch blog had gezien besteld en die wil ik vandaag graag met jullie delen. Je kan er ook een preview van bekijken op deze prachtige blog .
 Ik ben al een tijdje van alles aan het verzamelen om eraan te beginnen en dacht ineens dat ik het ook op ons pochetjes kon oefenen. Dat word dus de volgende uitdaging denk ik, we zien wel wat ervan komt ;-).
Ondertussen laat ik jullie mee genieten van de foto's in die magazines, ze zijn prachtig vind ik en de uitleg erbij is verstaanbaar zelfs door leken zoals wij ;-))












Als je dat allemaal hebt gezien, dan heb je toch zin om eraan te beginnen niet?
Dus heb ik een foto op stof geprint en weg was ik ;-) mooie stofjes aan vijf kanten en daar ben ik dus gebleven tot nu.









Ik zal misschien eerst beslissen wat ik ermee maak !? In de Crazy Quilting maken ze er een brillenetui van, maar je kan ook een handtas of een kussen maken. Misschien met iets klein beginnen !
Morgen komt mijn moeder weer met mij lekker hobbydag houden, zooo leuk ....

Tot volgende keer
Carine


21 opmerkingen:

Peeters Liliane zei

Dat zal genieten zijn om deze boekjes uit te struinen. Weer leuke ideetjes opdoen. Leuk als je met je moeder kan hobbyen is ook zo gezellig moeder en dochter samen.
Groetjes,
Liliane

Ans van Ispelen zei

Wat een prachtige foto's staan er in.
Misschien is het leuk om met een kussen te gaan beginnen.
Als die dan in je kamer komt te pronken,lijkt me dat erg inspirerend om aan een volgend idee te beginnen.
Succes.

Groetjes Ans

Cosy Life by Elly zei

Hey Carine..De uitleg is zo te zien op je foto's idd erg mooi uitgelegd. Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken..Het levert je in ieder geval weer inspiratie op om te gaan te gaan bloggen. Fijne dag en lieve groetjes, Elly

Tanja zei

Weetje Carine, bloggen mag hoor, het moet niet.
Ik ben wel heel benieuwd wat je gaat maken, ik vind het altijd heel knap als iemand een quilt kan maken.
Ik vind de kleuren van je stoffen heel erg mooi bij elkaar passen.
Ik wens je een mooi weekend met heel veel inspiratie.

Liefs
Tanja

Created by Essie zei

Dat ziet er inderdaad heel inspirerend uit om dat te gaan maken uit de boekjes. Zo te zien goede duidelijke uitleg.
en wat een leuke stofjes zie ik allemaal.
Veel plezier ermee en benieuwd wat voor creaties er allemaal uitvoort komen

Liefs
esther

It's me zei

Leuk dat je erweer bent...doe het bloggen op jouw manier...heb je even geen tijd / zin...dat komt wel weer.....mooi je quilt !! superrrr......succes met het maken samen...liefs Ria...xxx...

Kom Achterom zei

Ha Carine,
OOOh ik heb even genoten hoor van je prachtige begin wat een mooie kleuren en dat gezichtje echt super!!!
Meid geniet lekker van je knutseldagje met je moeder gezellig!
fijne dag
Yolanda

Anoniem zei

Hallo Carine,

Daar zullen we allemaal wel een beetje last van hebben he, in januari! Bij een duurt het wat langer als bij de ander.
Ik heb er ook al een paar keer last van gehad.

Ik vind je boekje geweldig mooi! Ben benieuwd naar wat het geworden is. De stoffen zijn in ieder geval erg leuk!!

Fijn weekend.

Lieve groet, Thea ♥

Michelle zei

Veel plezier met je mam vandaag en het knutselen, dat zal zeker heel leuk zijn en heel gezellig! de stofjes zijn prachtig, ik bewonder mensen die mooie dingen maken uit stof en zeker het quilten, lijkt me helemaal niet makkelijk...

Fijn weekend!
Liefs Michelle

Fia zei

Ze zijn werkelijk prachtig kan me voorstellen dat je er weg van bent....wat zal het mooi worden onder jouw handen vandaag meid!!!

Veel succes ben zo benieuwd het begin is al prachtig!!

Fijne knutselweekend....
Groetjes Fia

Krek wak wou zei

Wat zal dat prachtig worden! Het begin ziet er veelbelovend uit! En wat een mooie, vrolijke stofjes! Hoe heb je dat plaatje op stof geprint? Is dat een speciale techniek of stof? Ik zou het ook graag eens proberen maar weet niet hoe. Ik zou het leuk vinden als je mij wilt uitleggen hoe je dat hebt gedaan.
Fijn winterweekend!
Groetjes van Nicole

Especial and More zei

Leuk al die verschillende stofjes en dingetjes. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Joke zei

Wat leuk weer een post van jou.
Kan me voorstellen dat je er niet zoveel zin in hebt je hebt immers heel wat achter je liggen dat trekt je niet in de kleren!!
Maar je bent weer ideeen aant maken en dat is altijd goed en lekker met je mams!!
Geniet er lekker van en neem de tijd voor jezelf ik vergeet je niet hoor !!
Mooie plaatjes in het tijdschrift,
daar krijg je insiratie van!!
Een fijn weekend
Liefs Joke

Rozen van Papier zei

Dat lijkt me een verslingerende hobby met veel mogelijkheden!

Lieve groetjes Janny

quiltingmieke zei

piep,,hey meid,,wauw ...crazy patchwork, I love It,,maar op deze manieer die jij toont heeft het echt iets brocante, echt mooi meid,

op mijn blog aan de li kerlant kan je een stukje crazy zien die ik maakte

veel pelzier en ga je volgen want wil zien hoe dit verder aflot

knuf mieke

Krek wak wou zei

Hallo Carine,
Ik heb je uitleg niet gezien...heb je die gemaild of op mijn blog gezet? Zou je het anders nog een keer willen sturen, ik wil het heel graag proberen!
Lieve groet van Nicole

Maia zei

Wat leuk weer iets op je blog te lezen maar de boog hoeft niet altijd gespannen te zijn toch, rustig je tijd nemen is ook heel belangrijk dat bloggen komt vanzelf wel weer.
Prachtig die boeken en nog prachtiger dat lieve plaatje dat je geprint hebt met die schitterende stofjes erbij!
Benieuwd wat het vervolg is?
Een hele fijne knusse winterweek tussen al je mooie stofjes!
Lieve groet Maia

Old Paper Roses zei

Lieve Carine, ik ben heel benieuwd hoe je nieuwste creatie er uit komt te zien! Zeker nu ik weet hoe ze er in het echt uit zien en dat is: prachtig gemaakt, dus... ik wacht geduldig af!

Alvast een fijn weekend,
Liefs Michelle

xxx roxy zei

haaai
alles goed?
ik heb een vraagje, jij zei op mijn blog dat je de grijze hoezen hebt voor je bank.
heb jij ze aleens gewassen??
fijne dag
groetjes roxy

@nne zei

wondermooie stofjes! zorg goed voor jezelf, @nne

Elisabeth zei

Lieve Carine
Even een reactie op die van jou.Bij mij staat de woordverificatie al van het begin uit omdat ik het zelf vervelend vind.Mijn vraag was aan de andere blogsters om die ook uit te zetten
Liefs Elisabeth